Prin înregistrarea în aplicația twelp! acceptați termenii și condițiile de mai jos și sunteți de acord că acesta are valoarea unui contract, încheiat și acceptat în mod expres de dumneavoastră în calitate de beneficiar de servicii de asistență rutieră și deținătorul aplicației twelp! în România, Assistance Cars Club SRL și înțelegeți și acceptați că veți achita în întregime și în avans contravaloarea serviciilor de asistență rutieră ce urmează a fi prestate de către Tractator, conform comenzii plasate de dumneavoastră prin intermediul aplicației twelp!
În cazul în care nu doriți să respectați regulile descrise prin prezenta, vă rugăm să nu folosiți serviciile puse la dispoziție de Aplicația twelp!.
Aplicația twelp! este o platformă de tehnologie cu ajutorul căreia clienții pot stabili, programa și beneficia de servicii de asistenţă rutieră, direct de la prestatorii serviciilor de asistență rutieră, înregistrați în Aplicație (Tractatorii) care au acceptat solicitările clienților
Toate serviciile oferite în Aplicație sunt supuse Termenilor și Condițiilor, după cum urmează
Client - orice persoană fizică de peste 18 ani care se înregistrează în aplicația twelp!, indiferent dacă plasează sau nu o comandă de servicii de asistență rutieră și indiferent dacă este titular al unui card 9695 sau nu;
CARDUL 9695 - cumulul de servicii de asistență rutieră acordate Clientului (în calitate de Titular al unui Card 9695) cu respectarea limitelor de răspundere asociate conform condițiilor contractuale afișate pe websiteul www.9696.ro, pe o durată fixă, în funcție de tipul de card, emis în format fizic (sub forma unui dispozitiv plastifiat nominal per autoturism și înseriat unic pentru identificarea titularului de card) sau electronic (prin comunicarea unei serii unice, transmisă Clientului, prin email la adresa menționată de acesta în formularul de Comandă).
Tractator - Orice persoană juridică română care îndeplinește condițiile legale pentru a presta servicii de asistență rutieră, ce se înregistrează în Aplicația twelp! ca Furnizor de servicii de asistență rutieră și care acceptă comanda plasată de clienții aplicației twelp!, în termenii și condițiile expres acceptate de aceștia.
Prin accesarea aplicaţiei, utilizatorul (ca potential client twelp!) ia cunoștință că deținatorul aplicației nu furnizează servicii de asistenţă rutieră, toate aceste servicii de asistenţă rutieră fiind furnizate de contractanți terți independenți, denumiti în sensul prezentelor "Tractator", "Tractatori".
Vehicul - sistemul mecanic care se deplaseaza pe drumurile publice, cu sau fără mijloace de autopropulsare, utilizat în mod curent pentru transportul de persoane și/sau bunuri ori pentru efectuarea de servicii sau lucrari, precum dar nelimitat la autoturism, motocicleta, SUV, ATV, camion, etc, susceptibil de a face obiectul asistentei rutiere.
Serviciile de asistență rutieră - serviciile de interventie la fata locului, remorcare/tractare (in caz de defectiune tehnica, accident, pana carburant, lipsă chei, probleme de baterie, etc), prestate direct de către Tractator Clientului, conform comenzii Clientului plasata prin intermediul Aplicației.
Serviciile twelp! - intermedierea serviciilor de asistență rutieră, prin aplicația twelp!, o platforma de conectare a Tractatorilor înregistrați în aplicație ca furnizori de astfel de servicii și potentialii clienți, utilizatori ai aplicației twelp!
Prin aplicația mobilă twelp!, clienții pot solicita și beneficia de servicii de asistenţă rutieră, fiindu-le facilitata astfel relatia cu furnizorii (terți independenți) înregistrați în Aplicație ca fiind prestatori ai acestor servicii de asistență rutieră.
Prin acceptarea prezentelor condiţii şi dupa achitarea preţului către deținatorul aplicației twelp! - pentru efectuarea plății Clientul va furniza toate datele solicitate de integratorul de plati, precum nume, prenume, adresa, date identificare card bancar - serviciile de asistență rutieră vor fi furnizate de către Tractator direct Clientului.
Timpul de interventie - reprezintă intervalul de timp scurs din momentul acceptarii și confirmarii prestarii serviciului de asistență rutieră de către Tractator (solicitat de Client în calitate de potential beneficiar al asistentei rutiere prin intermediul Aplicației) și momentul în care Tractatorul trebuie să ajungă la locul unde se află vehiculul Clientului care a solicitat interventia.
Distanta - numărul de kilometri parcurși (dus-întors) de Tractator în scopul asigurării serviciilor solicitate de Client.
Răspunderea Tractatorului - intreaga rapundere pentru calitatea serviciilor de asistență rutieră, precum și pentru modul, tipul, timpul de executare a serviciilor de asistență rutieră prestate către beneficiar (utilizator al aplicației twelp!) revine în exclusivitate Tractatorului.
Nici proprietarul aplicației twelp! și nici deținatorul aplicației twelp! nu pot fi răspunzatori în nicio situație și în niciun caz pentru calitatea serviciilor de asistență rutieră prestate de Tractatorul selectat de către Client, intreaga rapundere pentru modul de executare a acestor servicii revenind în mod exclusiv Tractatorului.
Acoperire teritorială - prin aplicația twelp! se pot solicita/furniza servicii complete de asistență rutieră doar pe teritoriul României.
Deținatorul Aplicației twelp! își rezerva dreptul (nu și obligația) de a verifica autenticitatea datelor de înregistrare ale Clientului referitoare la existenta acestuia.
- invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de Aplicația twelp!, în cazul plății online;
- datele furnizate de către Client sunt incomplete și/sau incorecte.
De asemenea, Clientul intelege și accepta ca informațiile furnizate de el stau la baza calcularii pretului, caz în care în situatia în care solicitarea lui este facuta pentru un anume tip de autospeciala de tractare, Clientul este deplin răspunzător, urmand a achita în totalitate tariful și nefiind îndreptățit la rambursare în cazul în care autospeciala nu este potrivita tipului sau de interventie.
- Informații despre locație
- Informații despre utilizare și preferințe: Colectăm informații despre modul în care dvs. interacționați cu Serviciile noastre, despre preferințele exprimate și setările alese. În unele cazuri, realizăm acest lucru prin utilizarea de module cookie, pixel tag-uri și tehnologii similare de identificare a dispozitivelor, care creează și mențin identificatori unici.
- Informații despre dispozitive: Putem colecta informații despre dispozitivul dvs. mobil, inclusiv, de exemplu, modelul de hardware, sistemul de operare și versiunea, numele și versiunile fișierelor, preferințele lingvistice, identificatorul unic al dispozitivului, identificatorii pentru publicitate, numărul de serie, informații despre mișcarea dispozitivului și informații despre rețeaua mobilă.
- Pentru a furniza, menține și îmbunătăți serviciile, inclusiv pentru a dezvolta noi caracteristici, a furniza asistență pentru Clienți, a dezvolta caracteristici de siguranță, a autentifica utilizatorii și a transmite actualizări ale produselor și mesaje administrative;
- Pentru a efectua operațiunile interne, inclusiv pentru a rezolva disfuncțiile de software și problemele operaționale; a efectua analiza datelor, testarea și cercetarea; a monitoriza și analiza tendințele de utilizare și activitate;
- Pentru a vă trimite comunicări despre care considerăm că prezintă interes pentru dvs., inclusiv informații despre produsele, serviciile, promoțiile, știrile și evenimentele noastre, atunci când acest lucru este permis și respectă legislația locală;
- Pentru a personaliza și îmbunătăți Serviciile, inclusiv pentru a furniza sau recomanda diverse opțiuni, conținuturi, conexiuni sociale, recomandări și reclame.
Prezentele reglementari reprezinta acordul partilor și stabilesc modul de folosire de către Client a aplicației twelp!, inlocuind orice acord precedent dintre Client și deținatorul aplicației twelp!.
In cazul în care, ulterior lansarii aplicației twelp!, vor fi implementate servicii suplimentare puse la dispozitie în aplicație, aceste servicii vor fi supuse acelorasi reguli și condiții cuprinse în prezentele clauze, în cazul în care acestea nu vor beneficia de condiții distincte de prezentele.
Prin accesarea și inscrierea datelor dvs. în aceasta Aplicație acceptati condițiile de mai sus și sunteti de acord ca acesta are valoare unui contract, acceptat în mod tacit, intre Client și deținatorul Aplicației. în cazul în care nu doriti să fiti angajati și să respectati regulile descrise mai sus, va rugam să nu folositi Serviciile puse la dispozitie de aceasta Aplicație.
Prin înregistrarea în Aplicația twelp! acceptati termenii și condițiile de mai jos și sunteti de acord ca acesta are valoarea unui contract, incheiat și acceptat în mod expres de dumneavoastra în calitate de furnizor de servicii de asistență rutieră și deținatorul aplicației twelp! în Romania, Assistance Cars Club SRL, contract în temeiul caruia va angajati să prestati servicii de asistență rutieră către Clienții aplicației twelp! ale caror comenzi de asistență au fost inregistrate prin intermediul aplicației și care au fost acceptate de dumneavoastra, urmand a fi remunerati pentru serviciile prestate, conform celor stabilite prin prezentele.
In cazul în care nu doriti să respectati regulile descrise prin prezenta, va rugam să nu folositi serviciile puse la dispozitie de Aplicația twelp!.
Aplicația twelp! este o platformă de tehnologie cu ajutorul căreia utilizatorii pot stabili, programa și beneficia de servicii de asistenţă rutieră, direct de la prestatorii serviciilor de asistență rutieră, înregistrați în Aplicație (Tractatorii) care au acceptat solicitările Clienților.
Toate serviciile oferite în Aplicație sunt supuse Termenilor și Condițiilor dupa cum urmeaza.
Tractator - Orice persoana juridica romana, care îndeplinieste condițiile legale pentru a presta servicii de asistență rutieră, ce se inregistreaza în Aplicația twelp! ca Furnizor de servicii de asistență rutieră și care accepta comanda plasata de clienții aplicației twelp!, în termenii și condițiile expres acceptate de acestia din urma;
Client - orice persoana fizica de peste 18 ani care se inregistreaza în aplicația twelp!, indiferent daca plaseaza sau nu o comanda de servicii de asistență rutieră și indiferent daca este detinator al unui card 9695 sau nu;
Vehicul - sistemul mecanic care se deplaseaza pe drumurile publice, cu sau fără mijloace de autopropulsare, utilizat în mod curent pentru transportul de persoane și/sau bunuri ori pentru efectuarea de servicii sau lucrari, precum dar nelimitat la autoturism, motocicleta, SUV, ATV, camion, etc, susceptibil de a face obiectul asistentei rutiere.
CARDUL 9695 - cumulul de servicii de asistență rutieră acordate Clientului (in calitate de Titular al unui Card 9695) cu respectarea limitelor de răspundere asociate conform condițiilor contractuale afisate pe siteul www.9696.ro, pe o durata fixa, în functie de tipul de card, emis în format electronic transmis pe e.mail, sau fizic sub forma unui dispozitiv plastifiat la cererea Clientului, nominal per autoturism și inseriat unic pentru identificarea titularului de card (pentru informații suplimentare, accesati www.9695.ro).
Servicii de asistență rutieră - serviciile de interventie la fata locului, remorcare/tractare (in caz de defectiune tehnica, accident, pana carburant, lipsă chei, probleme de baterie, etc), furnizate de către Tractator Clientului, conform comenzii acestuia plasata prin intermediul Aplicației. twelp!
Serviciile twelp! - intermedierea serviciilor de asistență rutieră, prin aplicația twelp!, o platforma de conectare a Tractatorilor înregistrați în aplicație ca furnizori de astfel de servicii și potentialii clienți, utilizatori ai aplicației twelp!
Prin aplicația mobilă twelp!, Clienții pot solicita și beneficia de servicii de asistenţă rutieră, fiindu-le facilitata astfel relatia cu furnizorii (terți independenți) înregistrați în Aplicație ca fiind prestatori ai acestor servicii de asistență rutieră.
Timpul de interventie - reprezintă intervalul de timp scurs din momentul acceptarii și confirmarii prestarii serviciului de asistență rutieră de către Tractator (solicitat de Client în calitate de potential beneficiar al asistentei rutiere prin intermediul Aplicației) și momentul în care Tractatorul trebuie să ajungă la locul unde se află vehiculul Clientul care a solicitat interventia.
Eveniment acoperit 9695 - orice eveniment rutier viitor, posibil dar incert, a carui producere are ca și consecință directă imobilizarea vehiculului și care determina deschiderea unui dosar de asistență rutieră 9695 (asigurat prin cardul 9695).
Distanta - numărul de kilometri parcurși (dus-întors) de Tractator în scopul asigurării serviciilor solicitate de Client.
Răspunderea Tractatorului - intreaga rapundere pentru calitatea serviciilor de asistență rutieră, precum și pentru modul, tipul, timpul de executare a serviciilor de asistență rutieră prestate către Client (utilizator al aplicației twelp!) revine în exclusivitate Tractatorului.
Nici proprietarul aplicației twelp! și nici deținatorul aplicației twelp! nu pot fi răspunzatori în nicio situație și în niciun caz pentru calitatea serviciilor de asistență rutieră prestate de Tractatorul selectat de către Client, intreaga rapundere pentru modul de executare a acestor servicii revenind în mod exclusiv Tractatorului.
Acoperire teritorială - prin aplicația twelp! se pot solicita/furniza servicii complete de asistență rutieră doar pe teritoriul României.
Deținatorul aplicației twelp! își rezerva dreptul (nu și obligația) de a verifica autenticitatea datelor de înregistrare ale Tractatorul referitoare la existenta acestuia.
Odata cu înregistrarea în aplicație, în vederea activarii sale în calitate de furnizor de servicii de asistență, Tractatorului i se vor solicita să configureze în contul sau urmatoarele:
- Oferta tehnica: detaliile tehnice și dotarile autovehiculului de interventie: numar de inmatriculare, marca, tip, an de fabricatie, capacitatea de tractare pentru autoturisme, motociclete, SUV, sub 3,5t, peste 3,5t, camion, dotari precum troliu și/sau macara, poze ale autospecialei de interventie precum și numele și prenumele soferului autovehiculului de interventie.
- Oferta de servicii și tarifele practicate;
- numarul de dispozitive cu acces la Aplicație, numele și prenumele soferului autovehiculului de interventie, emailul fiecaruia, numarul de telefon al fiecarui sofer.
Tractatorul va comunica tarifele, în mod diferentiat, în functie de tipul interventiei, precum și de dotarile autospecialei de interventie, de locul prestarii serviciului – în sau în afara localitatii (de distanta necesara – dus întors), de perioada prestarii serviciului (in timpul zilei, în timpul noptii, în perioada sarbatorilor legale ), precum și taxa de anulare a cursei.
Tractatorul intelege și accepta ca este obligat să presteze serviciile de asistență rutieră către Clienții Twelp la tarifele comunicate și incarcate în aplicație.
In masura în care Tractatorul intelege să modifice tarifele, este obligat să comunice noile tarife deținatorului aplicației, să faca modificarile necesare în aplicație, urmand ca orice alta solicitare de asistență rutieră ulterioară incarcarii noilor tarife în aplicație, să se faca la noile tarife.
Tractatorul intelege și accepta ca deținatorul aplicației twelp! este exonerat de orice obligatie de plata sau de garantie către Clienți, în calitate de beneficiari ai serviciilor de asistență rutieră.
In cazul în care nu își indeplineste obligația de notificare, deținatorul aplicației twelp! este îndreptățit să considere aceasta o abatere grava a Tractatorului și să restrictioneze accesul acestuia la aplicația twelp!
In scopul emiterii facturilor fiscale și al plății, aplicația twelp! pune la dispozitia Tractatorului în Panoul de Administrare la Istoric Curse, un raport care evidentiaza toate cursele și tipul serviciilor efectuate de către Tractator, precum și incasarile inregistrate de către deținatorul Aplicației pentru serviciile respective.
Incasarile realizate de către deținatorul Aplicației sunt conform ofertelor generate în baza tarifelor completate de către Tractator în Panoul de Administrare din aplicația twelp!.
Din cuantumul saptamanal al incasarilor realizate, conform raportului saptamanal generat din Istoric Comenzi, Aplicația prin deținatorul Aplicației va retine comisionul de administrare în procent de 20%, cu titlu de "servicii twelp!", urmand ca diferenta să o vireze Tractatorului în termen de 7 (sapte) zile lucratoare, în contul indicat de Tractator la înregistrarea în aplicație, în baza facturii emise de către Tractator. în primul an de contract, Aplicația retine din cuantumul saptamanal al incasarilor inregistrate un procent de 10%.
Pentru retinerea comisionului de administrare, deținatorul aplicației va emite factura fiscala pentru compensare.
Pentru evitarea interpretarilor contrare, în caz de conflict intre valoarea facturata și valorea rezultata ca fiind datorata Tractatorului conform raportului saptamanal pus la dispozitie de Aplicație, va prevala valoarea rezultata din raport, partile intelegand să reconcilieze neconcordantele în termen de 15 zile de la aparitia acestora.
- va fi obligat să plateasca Aplicației o suma echivalenta cu 3 x valoarea comenzii anulate
- la 3 cazuri de anulare a comenzilor deja achitate de Utilizatori, Aplicația va putea elimina Tractatorul din lista de prestatori.
Deținatorul Aplicației, în baza facturilor primite de la Tractator, emite saptamanal către acesta din urma factura aferenta comisionului de administrare "servicii Twelp" datorat Aplicației.
- Pentru a furniza, menține și îmbunătăți serviciile, inclusiv pentru a dezvolta noi caracteristici, a furniza asistență pentru Clients, a dezvolta caracteristici de siguranță, a autentifica utilizatorii și a transmite actualizări ale produselor și mesaje administrative;
- Pentru a efectua operațiunile interne, inclusiv pentru a rezolva disfuncțiile de software și problemele operaționale; a efectua analiza datelor, testarea și cercetarea; a monitoriza și analiza tendințele de utilizare și activitate;
- Pentru a vă trimite comunicări despre care considerăm că prezintă interes pentru dvs., inclusiv informații despre produsele, serviciile, promoțiile, știrile și evenimentele noastre, atunci când acest lucru este permis și respectă legislația locală;
- Pentru a personaliza și îmbunătăți Serviciile, inclusiv pentru a furniza sau recomanda diverse opțiuni, conținuturi, conexiuni sociale, recomandări și reclame.
Termenii de Utilizare reprezinta acordul partilor și reglementeaza folosirea de către Tractator a Serviciilor oferite prin intermediul aplicației twelp!, inlocuind orice acord precedent dintre acestia și deținatorul Aplicației.
In cazul în care, ulterior lansarii aplicației twelp! vor fi implementate Servicii suplimentare puse la dispozitie în Aplicație, aceste Servicii vor fi supuse acelorasi reguli și condiții cuprinse în prezentele clauze, în cazul în care acestea nu vor beneficia de condiții distincte de prezentele.
Prin accesarea și inscrierea datelor dvs. în aplicația twelp! acceptati condițiile de mai sus și sunteti de acord ca acesta are valoare unui contract, acceptat în mod tacit, intre Utilizator și deținatorul Aplicației. în cazul în care nu doriti să fiti angajati și să respectati regulile descrise mai sus, va rugam să nu folositi Serviciile puse la dispozitie de aceasta Aplicație.
Assistance Cars Club SRL., cu sediul în Bucuresti, sector 1, Calea Floreasca, nr. 169, Corp P1, Et. 6, Open, camera 1A, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/1807/2010, având CUI RO 26546163, reprezentata de dna. Aurora Neagu, societate care detine toate drepturile de proprietate intelectuala asupra continutului Aplicației twelp!, în Romania, în calitate de detinator al aplicației twelp!, colectează informații despre datele dumneavoastra, atunci când utilizați aplicația în calitate de Client, precum și prin orice alte interacțiuni și comunicări efectuate de dumneavoastra prin intermediul acestei aplicatii cu Tractatorul selectat
Prezenta Declarație de confidențialitate (denumita în cele ce urmeaza "Declarația") este valabilă și produce efecte oriunde pe teritoriul României.
Assistance Cars Club S.R.L își rezervă dreptul ca în unele cazuri să păstreze anumite informații despre Client, după cum impune legea sau în scopuri legitime de afaceri după cum permite legea. Assistance Cars Club SRL va respecta cererile Clienților privind accesul, corectarea și/sau ștergerea datelor cu caracter personal pe care le stochează conform legislației aplicabile.
Assistance Cars Club SRL., cu sediul în Bucuresti, sector 1, Calea Floreasca, nr. 169, Corp P1, Et. 6, Open, camera 1A, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/1807/2010, având CUI RO 26546163, reprezentata de dna. Aurora Neagu, societate care detine toate drepturile de proprietate intelectuala asupra continutului Aplicației twelp!, în Romania, în calitate de detinator al aplicației twelp!, colectează informații despre datele dumneavoastra, atunci când utilizați aplicația în calitate de Tractator, precum și prin orice alte interacțiuni și comunicări efectuate de dumneavoastra prin intermediul acestei aplicatii cu Utilizatorul.
Prezenta Declarație de confidențialitate (denumita în cele ce urmeaza "Declarația") este valabilă și produce efecte oriunde pe teritoriul României.
S.C. Assistance Cars Club SRL își rezervă dreptul ca în unele cazuri să păstreze anumite informații despre Tractator, după cum impune legea sau în scopuri legitime de afaceri după cum permite legea. S.C. Assistance Cars Club SRL va respecta cererile Tractatorilor privind accesul, corectarea și/sau ștergerea datelor cu caracter personal pe care le stochează conform legislației aplicabile.
Pastrarea sigurantei și confidentialitatii datelor comunicate de Clienții aplicației, precum și de către Tractatori - furnizorii de servicii, este asigurata de deținatorul aplicației twelp!, SC Assistance Cars Club SRL.
In cazul în care, utilizand aplicația twelp!, ati descoperit o vulnerabilitate de securitate a aplicației, va solicitam ne contactati la adresa de email: contact@twelp.ro sau prin posta la Assistance Cars Club SRL., Bucuresti, sector 1, Calea Floreasca, nr. 169, Corp P1, Et. 6, Open, camera 1A, comunicandu-ne numele și prenumele, adresa de email, problema de securitate identificata, precum și pasii pentru reproducerea respectivei probleme de securitate.
Această politică de confidențialitate are în vedere prevederile legale ale Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în cele ce urmează Regulamentul GDPR) și descrie modul în care noi, Assistance Cars Club SRL, colectăm și prelucrăm datele personale pe care ni le încredințați sau la care avem acces în executarea raporturilor juridice.
Acest document se aplică utilizatorilor aplicației Twelp,persoanelor fizice care asigură asistența rutieră (tractatori), dar și angajaților noștri.
CE DATE COLECTĂM?
Avem nevoie de datele dvs. tocmai în scopul prestării serviciilor de asistență rutieră și nu vom colecta decât acele date care ne sunt necesare și suficiente pentru a ne atinge scopul declarat.
Nu ne putem desfășura activitatea decât prin a culege și procesa informații despre dumneavoastră în calitate de Utilizator al aplicației Twelp, pentru a va confirma identitatea, pentru a stabili comunicarea cu dvs. și pentru a stabili împreună tipul de servicii de care aveți nevoie, pentru a va localiza și a va înlesni îndeplinirea obligațiilor financiare față de noi (prin partenerii noștri).
De la utilizatorii Twelp: colectăm informațiile pe care ni le puneți în mod expres la dispoziție, atunci când completați un formular de înregistrare și/sau când vă creați un profil de utilizator Twelp, informațiile cu privire la date de localizare, dar și informațiile obținute din alte surse, cum ar fi partenerii Assistance Cars Club și terțele părți care utilizează cheile API ale Google.
Concret colectăm:
a)Informații pe care ni le puneți în mod direct la dispoziție precum: numele dvs., adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa, informații privind plata, data nașterii, fotografia autovehiculului și informațiile despre mașina,
b)Informații furnizate de dumneavoastră sau obținute de noi prin sistemele de localizare, atunci cand utilizați serviciile noastre;
c)Informații despre plăți – în sensul că putem avea detalii despre tranzacțiile legate de utilizarea serviciilor noastre, inclusiv tipul serviciilor solicitate sau furnizate, particularitățile comenzii,data și ora furnizării serviciului, suma percepută, distanta parcursă și metoda de plată;
d)Informații despre dispozitive – uneori colectăm informații despre dispozitivele pe care le utilizați pentru a accesa serviciile noastre, inclusiv adresa IP a dispozitivului este anonimyzata, sisteme de operare generice, versiune software, limbile preferate, identificatori unici ai dispozitivului, identificatori ai strategiilor de marketing, numere de serie, informații despre mecanismul dispozitivului și informații despre rețeaua mobilă. (FLORIN, te rog să confirmi) vezi si tu daca este cazul
a)Informații de satisfacție, primite în urma evaluărilor pe care le faceți în calitate de client al nostru.
SCOPUL ÎN CARE COLECTĂM DATELE
Colectăm și prelucrăm informațiile menționate mai sus cu scopul principal de a vă oferi servicii de asistență rutieră, la cererea dvs. directă, ca urmare a producerii unui eveniment rutier acoperit (vezi Condițiile contractuale privind CARDURILE ANUALE de asistență rutieră 9695 pentru autoturisme până în 3.5tone inclusiv; vezi Condițiile contractuale privind CARDURILE DE VACANȚĂ de asistență rutieră 9695 pentru autoturisme până în 3.5tone inclusiv), pentru a rezolva solicitările dumneavoastră directe. Link catre conditii anuale, conditi de vacanta si catre conditii twelp.
De asemenea, avem drept scop îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre ca urmare a evaluărilor pe care ni le dați nouă și/sau partenerilor noștri, precum și în urma studierii comportamentului dvs. prin politica cookies.
În modul în care ne desfășurăm activitatea este posibil să folosim datele dumneavoastră dând curs unor solicitările venite din partea organelor de aplicare a reglementărilor, entităților guvernamentale și anchetelor oficiale.
Nu vindem și nu distribuim informațiile dvs. personale către terți în scopuri de marketing direct al terților.
Totuși, vom divulga informațiile dvs. în cazul în care considerăm că acest lucru se cere de legea aplicabilă, de reglementări, de o procedură sau un proces legal, la solicitarea unei autorități publice ori atunci când divulgarea acestor informații este oportună datorită unor chestiuni de siguranță sau de natură asemănătoare. Procesarea datelor dvs. este necesară pentru a proteja interesele vitale ale utilizatorilor noștri, ale titularilor de card, precum și pe cele ale altor persoane, noi putând să procesăm informații personale, inclusiv să divulgăm informații organelor de aplicare a legii în cazul amenințării siguranței utilizatorilor sau a altor persoane.
Procesarea este necesară pentru interesele noastre legitime. Includem în această categorie situațiile în care colectăm informații despre tractatori (persoanele fizice) în baza evaluărilor dumneavoastră, situațiile în care luăm informații despre profilul, locul în care se află utilizatorul, dispozitivul acestuia și date de utilizare pentru a identifica și impiedica circumstanțele în care utilizatorii încearcă să ne înșele, pentru a informa organele de aplicare a legii despre comiterea infracțiunilor la regimul circulației pe drumurile publice, pentru a furniza servicii de asistență pentru clienți; pentru a optimiza serviciul oferit și a dezvolta servicii noi. Sunt incluse, de exemplu, identificarea celor mai bune locuri de preluare/destinații, recomandarea unor funcții (noi), îmbunătățirea navigării și a modului de calculare a tarifelor.
Avem de asemenea drept scop cercetarea și analiza activității noastre, dar și scopul stabilirii strategiilor de marketing direct.
Este posibil să transmitem informațiile dvs. altfel decât este descris în această politică, în cazul în care vă anunțam și dvs. sunteți de acord.
Pentru administrarea relației noastre cu clienții, temeiul juridic pentru contractarea și administrarea relației cu persoanele fizice (care beneficiază de asistență rutieră, care sunt utilizatori ai aplicației Twelp și/sau deținători/titular de card de asistență rutieră): interesul legitim al Operatorului de a evita fraudele online și de a asigura funcționalitatea generală a site-ului și a aplicației, de a-și executa contractul, precum și consimțământul persoanei vizate, după caz.
Pentru activități de recrutare: avem nevoie de consimțământul persoanelor care doresc să se alăture echipei Assistance.
Pentru administrarea afacerii: politica cookies. Rolul cookies este de a asigura o interacțiune utilă și facilă între utilizatori și site-urile web (dă click aici pentru a vedea toată politica noastră cookies).
CONSIMȚĂMÂNT
Vă puteți retrage consimțământul de a vă prelucra datele oricând. Dacă vă retrageți consimțământul, nu veți mai putea utiliza serviciile sau funcțiile care necesită colectarea sau utilizarea informațiilor pe care le-am obținut sau utilizat pe baza consimțământului.
Consimțământul dvs. ne este necesar în ceea ce privește colectarea datelor sau utilizarea acestora în scopul îmbunătățirii experienței utilizatorului de site și/sau de card de asistență.
Puteți alege să nu mai primiți e-mailuri promoționale (tip newsletter) din partea companiei noastre, accesând …link lista acord………. Sau scriindu-ne la adresa …gdpr@9695.ro…...
Rețineți însă că, dacă renunțați la primirea mesajelor de promovare, este posibil să vă trimitem în continuare mesaje nepromoționale, cum ar fi sumarele curselor sau informații despre contul dvs., informații cu privire la expirarea polițelor CASCO, RCA, a inspecției tehnice periodice, precum și a oricăror alte comunicări la care ne-am obligat prin Condițiile contractuale privind CARDURILE ANUALE de asistență rutieră 9695 pentru autoturisme până în 3.5tone inclusiv, prin Condițiile contractuale privind CARDURILE DE VACANȚĂ de asistență rutieră 9695 pentru autoturisme până în 3.5tone inclusiv.
CÂT TIMP COLECTĂM?
Vă păstrăm informațiile privind profilul utilizatorului și alte informații pe intreaga durată a activității contului Twelp, pentru o perioadaă de 30 de ani sau cât timp ne obligă legea.
Aveți tot timpul dreptul de a ne solicita oricând ștergerea contului, transmițându-ne un email la adresa …gdpr@twelp.com……….. În urma unei astfel de solicitări, vom șterge informațiile care nu mai trebuie păstrate și vom restricționa accesul sau utilizarea oricăror informații care trebuie încă păstrate, din punct de vedere legal.
Luați însă în considerare că există anumite situații în care nu vom da curs solicitării de a va șterge contul și anume atunci când, urmare a serviciilor pe care vi le-am păstrat, au apărut divergențe, situații litigioase, etc., ce trebuie rezolvate amiabil sau pe cale judecătorească.
CE DREPTURI AVEȚI?
Conform Regulamentului GDPR aveți noi drepturi privind utilizarea informațiilor cu caracter personal de către noi:
CUM VĂ PUTEȚI EXERCITA DREPTURILE GDPR?
Pentru exercitarea drepturilor menționate mai sus, vă rugăm să vă adresați prin cerere scrisă, datată și semnată la adresa de email: … gdpr@twelp.com
Depunem toate eforturile ca în termen de o lună de la data recepționării solicitărilor dvs. să vă răspundem și vă dăm curs solicitărilor. Acest termen de răspuns poate fi prelungit (conform Regulamentului) cu cel mult 2 luni, în situația în care este necesar, ținându-se cont de numărul cererilor și complexitatea solicitărilor.
În acest context, luați în calcul că pentru a da curs oricărei solicitări cu privire la datele personale, vom lua toate măsurile necesare pentru a vă verifica identitatea.
MODIFICĂRI ALE POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE
Este posibil să actualizăm ocazional această politică. Dacă utilizați serviciile noastre după o actualizare, sunteți de acord cu politica actualizată.
Modulele cookie sunt pachete de text folosite pentru a stoca informații despre browserele web și sunt folosite pentru a stoca și a primi date de identificare și alte informații despre telefoane și alte dispozitive.
Modulele cookie sunt Utilizate prin crearea unui cont sau autentificarea intr-un cont deja existent al aplicației twelp!, precum și ori de cate ori este folosita aplicația. Modulele cookie pe care le folosim se incadreaza în general în categoriile de utilizare, dupa cum urmeaza:
Pentru a gestiona preferinţele dvs. legate de modulele cookie, puteţi schimba setările pentru modulele cookie din setările dispozitivului dvs. în orice moment și astfel puteţi accepta toate modulele cookie sau unele dintre acestea.
Dacă dezactivaţi modulele noastre cookie din setările aparatului smartphone puteţi observa că anumite secţiuni ale Aplicației pot functiona cu dificultati de accesare și nu numai.
Astfel, orice Client/Tractator are dreptul de a alege dacă accepta sau nu utilizarea de către Aplicație a cookie-urilor, cu asumarea faptului ca prin eliminarea modulelor cookie poate fi afectata disponibilitatea și/sau funcționalitatea Aplicației.
Prin prezenta, ne rezervam dreptul de a modifica condițiile și continului prezentei Declaratii privind modulele cookie deoarece atat aplicația cat și regulile privind modulele cookie se pot modifica.
Ne rezervăm dreptul de a modifica conţinutul Declaratiei privind modulele cookie şi modulele cookie incluse în liste în orice moment şi fără aviz, nouă Declaratie privind modulele cookie va intra în vigoare la data publicarii, iar dacă nu sunteţi de acord cu Declaratia revizuită, trebuie să vă schimbaţi preferinţele sau să aveţi în vedere întreruperea utilizării Aplicației twelp!.
In masura în care accesaţi sau utilizaţi în continuare serviciile noastre prin intermediul Aplicației, după intrarea în vigoare a acestor schimbări, sunteţi de acord să respectaţi Declaratia privind modulele cookie revizuită.